DOMEIN TE KOOP - DOMAIN FOR SALE
Met of zonder content!
+/- 10.000 artikelen



Geïnteresseerd stuur mij een email / Interested please send me an email

Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 1.300.000 accommodaties over de hele wereld.

Rotterdamse burgemeester Aboutaleb bezoekt tentoonstelling in Osaka

Atout France prikkelt de zintuigen met het nieuwe concept #FEEL

Proef, voel, zie, hoor en ruik Frankrijk: dat is de boodschap van de nieuwe campagne #FEEL die het Franse toeristenbureau Atout France zojuist heeft gelanceerd. Aan deze campagne doen niet alleen meer dan twintig Franse toeristenorganisaties mee, maar ook de belangrijkste Europese vervoersbedrijven. Doelgroep zijn de Nederlandse, Duitse en Britse markt: deze drie landen zijn samen goed voor bijna de helft van de buitenlandse bezoekers van Frankrijk.

De focus in #FEEL ligt op de waardevolle ervaringen die Frankrijk kan bieden: Frankrijk is een ‘art de vivre’ die voor iedereen herkenbaar is én waar iedereen zijn eigen invulling aan kan geven. Want het gaat de vakantieganger van tegenwoordig niet alleen om de clichés en de highlights, maar vooral ook om de zintuigelijke ervaring. Midden in de natuur zijn, maar vooral zin hebben om te picknicken met een mooi glas wijn? Prima. Naar cultuurstad Parijs gaan om te shoppen en te stappen? Moet kunnen: #FEELBordeaux, #FEELCotedAzur, #FEELFrenchCulture enzovoort.

Investering van € 4.6 miljoen
Een totaalbedrag van € 4.6 miljoen is in de campagne geïnvesteerd. Het creatieve concept is afkomstig van bureau Grey. De campagne vindt voor 50% online- en voor 50% offline plaats. Vanaf vandaag, 14 maart, worden affiches in de grote steden verspreid, met twee piekmomenten op de NS-stations: de week van 21 maart en de laatste twee weken van de maand mei.  Daarnaast wordt nieuwe content onder meer via de website nl.france.fr verspreid, via social media van Atout France met hashtag #FEEL (meer dan 5 miljoen volgers internationaal), ondersteund door een search campagne, nieuwsbrieven en partnerships met online influencers.

Strategische partners
Atout France is blij met de breedgedragen steun voor de campagne, onder meer van KLM Nederland. Commercieel Directeur Daan Pijzel zegt over de samenwerking: “KLM en Air France zijn zeer graag onderdeel van de #FEEL campagne: met rechtstreekse vluchten naar dertien Franse steden - met meestal meerdere vluchten per dag - hebben KLM en Air France verreweg het grootste aanbod.”

Ook vervoerders als Alleo, Brittany Ferries, EasyJet, Eurolines, Eurostar, Eurowings, P&O, Voyages-sncf en touroperator Novasol doen mee. Net als Thalys International, de aanbieder van hogesnelheidsdiensten via het spoor. CEO Agnès Ogier is duidelijk over de wisselwerking: “Met de Thalys reis je in drie uur tijd van Amsterdam naar het mythische Parijs. Samen met Atout France kunnen we vertellen dat een tripje naar deze droomstad niet alleen een heel goed idee is, maar ook een heel goed uitvoerbaar idee.”

Fabienne Javault, de directrice van Atout France in Nederland: “Dat al deze partners zijn ingestapt bewijst eens te meer dat Frankrijk als vakantiebestemming boven aan de lijst staat van de Nederlandse vakantieganger. Wij zijn zeer blij met het vertrouwen en verheugen ons op de komende campagne.”

Deelnemende partners Groot Brittannië, Duitsland en Nederland
Alleo, Brittany Ferries, EasyJet, Eurolines, Eurostar, Eurowings, KLM / Air France, Novasol, P&O Ferries, Thalys International, Voyages-SNCF, Franse Ardennen, Atlantische kust, Béarn – Baskenland, Bretagne, Bourgogne-Franche-Comté, Loirestreek, Champagne-Ardenne, Côte d’Azur France, Normandië, Zuid West Frankrijk, Paris Regio, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Dordogne vallei, Juragebergte, Mont-Saint-Michel en de baai, Biarritz, Bordeaux, Paris, Atlantische Loirestreek, Atout France Kust, Atout France Naturisme, Atout France City Breaks, Atout France Wijntoerisme, Franse Ministerie van Cultuur en Communicatie.

HOT

Laatst toegevoegd