American Express Global Business Travel Nederland richt een Client Advisory Board op.

Hiermee biedt het zakenreismanagementbureau zijn klanten een extra gelegenheid om hun verwachtingen en wensen op het gebied van zakenreizen te uiten, zodat Amex GBT zijn dienstverlening hier nog beter op kan afstemmen. Dit kondigde Freek Jansen, algemeen directeur van Amex GBT, vandaag aan in zijn key note speech tijdens het ACTE/CORTAS Amsterdam Education Forum.

 

Zakenreiziger centraal
In zijn speech benoemde Freek Jansen de fragmentatie en distributie van content, de platformeconomie, de veranderende verhoudingen tussen stakeholders en de functie van het zakenreisbeleid als de belangrijkste thema’s in de huidige zakenreisindustrie. Tevens besprak hij wat er nodig is om de zakenreiziger centraal te stellen: uitstekende dienstverlening, investering in technologie én in mensen, en focus op content ‘nieuwe stijl’, inclusief content van andere platforms. Bovenal benadrukte hij hoe belangrijk het is om naar klanten te blijven luisteren.
 
Freek Jansen: “De verwachtingen en wensen van onze klanten zijn constant in beweging. In lijn met de hernieuwde focus op de Nederlandse markt vanuit Amex GBT, staan wij graag dicht bij onze klanten. Met de inzichten die voortkomen uit de Client Advisory Board, willen wij onze dienstverlening nog beter op hun behoeften laten aansluiten.”
 
Huidige en toekomstige zakenreisbehoeften
In de Client Advisory Board, die vier keer per jaar bijeen zal komen, zullen afgevaardigden van een tiental bedrijven zitting nemen. Tijdens de bijenkomsten kunnen deelnemende klanten hun huidige en toekomstige zakenreisbehoeften bespreken met het management van Amex GBT. Daarnaast is er ruimte om onderling best practices en kennis uit te wisselen. De Client Advisory Board komt in september voor het eerst bijeen.
 
Over American Express Global Business Travel
American Express Global Business Travel (Amex GBT) voorziet bedrijven van elke omvang van de inzichten, hulpmiddelen, dienstverlening en expertise die zij nodig hebben om de veiligheid, focus en productiviteit van hun medewerkers te waarborgen als zij op reis zijn. Met ongeveer 12.000 medewerkers en vestigingen in bijna 120 landen wereldwijd, stelt Amex GBT zijn klanten in staat om de regie te nemen over hun reisprogramma’s en het rendement op hun investeringen in reizen en vergaderingen te optimaliseren, terwijl het bovenal buitengewone zorg aan zakenreizigers biedt.
 
Meer informatie vindt u op: amexglobalbusinesstravel.com

American Express Global Business Travel ("GBT") is een joint venture die niet volledig in handen is van American Express Company of één van haar dochterondernemingen ( "American Express"). "American Express Global Business Travel", "American Express" en het American Express logo zijn handelsmerken van American Express en worden op basis van een licentie gebruikt.