Vandaag beginnen de KLM Werelddeal Weken. KLM heeft meer dan 100 bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd. Voor de reclamecampagne maakt KLM gebruik van een nieuw concept. KLM biedt tijdens de Werelddeal Weken meer dan 100 bestemmingen aan met wereldkorting, waaronder New York voor 499 euro en Rio de Janeiro voor 499 euro. De boekingsperiode voor de Werelddeal Weken is van 30 december 2015 t/m 22 januari 2016. De speciale Package Deals-aanbiedingen zijn te boeken t/m 29 januari 2016.

 

KLM slaat met de reclamecampagne voor de nieuwe Werelddeal Weken een andere weg in. Vrijwel alle beelden die in de campagne gebruikt worden, zelfs de tv-commercial, zijn gemaakt met een Iphone. De beelden zijn hierdoor ‘echt’ en ‘persoonlijk’. Het lijkt net alsof de reiziger de beelden zelf gefilmd heeft met zijn of haar eigen smartphone.

Voor de online commercials gaat KLM onder andere gebruik maken van live beelden vanuit New York, Los Angeles en Rio de Janeiro, zodat de kijker zich als het ware kan wanen op die locaties.

Directeur KLM Nederland Harm Kreulen: “Met de Werelddeal Weken bieden we onze klanten ons hele netwerk van bestemmingen tijdelijk tegen een scherp verlaagd tarief. Het resultaat is inspirerend en laat de klant vanuit een eigen perspectief kennismaken met de mooiste bestemmingen van KLM.”