Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

Grootste vereniging van dagrecreatiebedrijven start in haar jubileum jaar een landelijke promotie campagne op alle TV netten.

Televisiereclame biedt een keur aan mogelijkheden voor het leukste dagje uit. Er zijn ontwikkelingen gaande dat de consumenten steeds vaker kaartjes voor een dagje uit via internet koopt. Het veertigjarige jubileumjaar is voor ToerNed een aanleiding geweest om de deelnemende dagrecreatiebedrijven te ondersteunen in hun marketing en promotie. Nederlanders weten in hun vakanties steeds vaker de weg te vinden naar een leuke attractie dicht bij huis en vlak over de grens. Voor de ‘Nederlandse vakantieganger’ is een bezoek aan een attractiepark een van de hoogte punten tijdens hun vakantie. Dat televisiereclame een rol speelt is wel duidelijk.

Regionale televisie is betaalbaar
‘Televisie is de inspiratiebron voor de familie die vaak impulsief besluiten erop uit te trekken. De ervaring leert dat men bereid is om minimaal anderhalf uur te reizen voor een leuke attractie. Uit onderzoek blijkt dat de consument via internet of televisie haar keuze maakt. Televisiereclame is voor de meeste dagrecreatieparken in Nederland een te kostbare aangelegenheid’ aldus persvoorlichter Hans van Leeuwen.

‘Als ToerNed kijken wij de laatste jaren meer naar het gedrag van de consument en hebben geconstateerd dat televisiereclame niet mag ontbreken in onze promotieplannen. Door een samenwerking aan te gaan met Media Choice zijn wij in staat om in alle regio’s binnen Nederland televisiereclame uit te zenden. Wij hebben uiteraard een eigen commercial laten maken. Wij kunnen nu echt een vuist maken tussen de echte grote jongens op televisie door bundeling van onze krachten. Samenwerking doet wonderen en is ook voor de komende jaren noodzakelijk om de aandacht te blijven trekken van de grillige consument.’

Wie de commercial wil bekijken, kijk op http://pleisureworld.nl/tv/ of houdt de reclameblokken op televisie in de gaten.