Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

Taylor Swift nieuwe NYC & Company Global Welcome Ambassador.  Vandaag is bekend gemaakt dat Taylor Swift zich aansluit bij NYC & Company, het officiële marketing- en toerismebureau van New York.

Taylor Swift wordt de wereldwijde Global Welcome Ambassador voor 2014-2015. Als onderdeel van de samenwerking met Taylor lanceerde NYC & Company vandaag de nieuwe campagne Welcome to New York. Deze campagne is vernoemd naar het gelijknamige nummer van Taylor van haar nieuwe album, 1989. De campagne Welcome to New York viert de gastvrijheid van de stad en nodigt de hele wereld uit om New York City en de vijf stadsdelen te komen bezoeken. Als New York City’s ambassadeur zal Taylor de ongekende levendigheid van de stad laten zien en vertellen wat haar inspireerde om het nummer “Welcome to New York” te schrijven. Bezoek de officiële website van NYC & Company om deze nieuwe campagne alvast te bekijken: nycgo.com/w2ny.

Fred Dixon, President en CEO van NYC & Company: "New York City is een zeer gastvrije stad, en onze nieuwe campagne Welcome To New York is een perfect voorbeeld van deze ongeëvenaarde gastvrijheid en energie die in alle vijf de stadsdelen kan worden gevoeld. We zijn blij en trots om met Taylor Swift samen te kunnen te werken om bezoekers uit de hele wereld te mogen ontvangen en wij kijken ernaar uit om samen met Taylor ons verhaal over wat New York City nu precies New York City maakt te vertellen”.

Reisdoelverkenner en reisgids New York . . .

Vanaf vandaag maakt de Welcome to New York campagne gebruik van Taylor’s nummer om het verhaal over New York City’s vijf stadsdelen te vertellen. Op www.nycgo.com zijn video’s en artikelen beschikbaar waarin Taylor haar ervaringen in New York City deelt en vertelt over de creativiteit en inspiratie die zij voelde tijdens haar verblijf in de stad. In 2015 zal de campagne nog meer in het teken staan van persoonlijke tips van Taylor over haar favoriete dingen om te zien en te doen in de vijf stadsdelen NYC. Naast tips van Taylor Swift delen ook New Yorkers zelf en internationale  bezoekers van de stad als onderdeel van de campagne hun NYC ervaringen via Instagram met de hashtag #W2NY.

Veilig, snel, vertrouwd

Booking.com