tuiGisteravond is TUI tijdens de verkiezing ‘Website van het jaar 2015’ uitgeroepen tot populairste website in de categorie Vakantie & Toerisme. De Website van het Jaar verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste websites van Nederland. In de afgelopen weken stemden bijna 48.000 mensen op TUI. De touroperator ontving daarmee in de categorie Vakantie & Toerisme meer dan de helft van de stemmen (totaal ruim 84.000). Vorig jaar nam TUI deze prestigieuze titel ook in ontvangst voor Arke.nl.

“Wij zijn erg trots dat we met ons nieuwe merk TUI (voorheen Arke) in 6 weken al uitverkozen zijn tot de populairste website van 2015”, aldus Edwin Hof, Manager Online Marketing bij TUI. Frans Leenaars, Chief Marketing Officer: “Dit is het ultieme bewijs dat onze naamsverandering naar TUI goed heeft gewerkt en het merk TUI inmiddels als de onbetwiste leider in de Nederlandse reiswereld wordt gezien. Dank aan iedereen die op ons gestemd heeft.”

TUI scoorde hoog op ontwerp, inhoud en navigatie en had een aanbevelingsintentie van 8.9. Deze score geeft weer hoe groot de kans is dat iemand de website van TUI aanbeveelt aan vrienden en familie.