Met een reisblogproberen we expertise en ervaringen te delen metv. In een aantal gevallen zullen dat inderdaad reiservaringen zijn, maar soms kunnen we er ook voor kiezen om specifieke vragen van (potentiële)reizigers te beantwoorden.
Reisblogs kunnen drempels bij potentiële reizigers wegnemen en bouwen aan een positief imago van een bestemming of bedrijf.
Maar natuurlijk heeft een blog nog meer voordelen - ook voor bestemmingsgebieden en toeristische bedrijven.
Unieke content
Zo draagt een blog bij aan de hoeveelheid relevante content in onze website, waardoor 2travel2.nl beter gevonden wordt in zoekmachines zoals Google, Bing, Yahoo, etc. Doordat de betreffende blogs meer vertoond worden zullen deelnemende bedrijven en bestemmingen meer bezoek krijgen van (potentiële)reizigers.
Vindbaarheid en SEO
In ons blog kunnen hyperlinks naar andere webpagina’s verwwerkt worden. Ook kunnen relevante zoekwoorden keywords en tags verwerkt worden, die daardoor de vindbaarheid verhogen. Een reisblog zal op deze manier onderdeel uitmaken van je SEOstrategie - niet alleen voor 2travel2.nl, mar ook voor de bestemming of het toeristisch bedrijf.