Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken. De eerste indruk is erg belangrijk.
Dit geldt natuurlijk ook voor hotels, appartmenten, Bed and Breakfasts en resorts. Booking.com heeft daarom speciaal voor jou wereldwijd een top 10 samengesteld van accommodaties die gasten met een warm welkom ontvangen. Vliegtickets heb je hier niet voor nodig, want een van deze topverblijven staat gewoon in hartje Amsterdam!
Top 10 accommodaties met het warmste welkom
Vanaf het moment dat je met je koffer naar binnen stapt, word je door het personeel van deze geweldige accommodaties met open armen en een brede glimlach verwelkomd. Gasten zijn erg gecharmeerd van de gratis welkomstdrankjes, hapjes en kleinigheidjes voor de kinderen. Maar het warmste welkom vind je in de hotels die lang na aankomst nog steeds verwelkomend voelen, dankzij de vriendelijkheid en attentheid van het personeel. Hieronder de top 10 die het warmste welkom aan gasten geven:
- Sunborn London Yacht Hotel (Londen)
- Hotel Estheréa (Amsterdam)
- Royal View Resort – Rang Nam (Bangkok)
- Hotel Christine (Bavaria)
- B&B La Residenza Dell’Orafo (Florence)
- The Knight Residence by Mansley Serviced Apartments (Edinburgh)
- Aparthotel Bellevue Trogir (Trogir)
- Hotel Engel – Lindauer Bier und Weinstube
- Stone Villa Chester
10.St. James’ Court, A Taj Hotel, London (Londen)
Deze top 10 is onderdeel van Booking.com’s jaarlijkse erkenning voor haar accommodatie partners en het belang van goede klantvriendelijkheid te benadrukken.
Ervaar het zelf bij Hotel Estheréa in Amsterdam
Gehuisvest in een historisch grachtenpand in hartje Amsterdam, vind je het gezellige Hotel Estheréa. Gasten worden verwelkomd als familie met drankjes en zoetigheid waar ze de hele dagen door gratis van mogen genieten. Ook de royale kamers en het gevarieerde ontbijtbuffet laat hen direct thuisvoelen. Het vriendelijke personeel staat altijd klaar met tips voor lokale restaurants, bezienswaardigheden en evenementen van Amsterdam.
Booking.com reviews
1. Het begint met een boeking
Alleen gasten die via Booking.com een accommodatie boeken, kunnen een beoordeling geven. De beoordelingen zijn dus afkomstig van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2. Gevolgd door een reis
De gasten ervaren zelf of de kamer rustig is, het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3. Ten slotte, een beoordeling
Reis voorbij? Gast aan het woord. Booking.com checkt of deze beoordeling echt is en of er geen grof taalgebruik in staat voordat het op de website wordt geplaatst.